Forum prawne

Jak w urzędzie skarbowym załatwić formalności dotyczące stwierdzenia nabycia spadku?

Jak w urzędzie skarbowym załatwić formalności dotyczące stwierdzenia nabycia spadku? W sierpniu tego roku postanowieniem Sądu Rejonowego wraz z matką i siostrą nabyłyśmy spadek po zmarłym w 2005r. naszym ojcu. W postanowieniu jest informacja, że każda z nas nabywa spadek po 1/3 części. Nie ma natomiast informacji co wchodzi w skład tej nabytej części ani jaka jest jej wartość. Wiem, że jako córka zmarłego, mogę być zwolniona z opłat skarbowych, ale muszę o fakcie nabycia spadku poinformować urząd skarbowy. W jaki sposób mam to uczynić? Czy informuję urząd jedynie o fakcie nabycia części spadku, czy podaję wartość należnej mi części? Jeżeli wartość, to jak mam ją policzyć?

2010.10.10 16:52:33

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Jak w urzędzie skarbowym załatwić formalności dotyczące stwierdzenia nabycia spadku?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika