Forum prawne

Jak postąpić w sytuacji ustnych zapewnień pracownika jednego z salonu dużych sieci handlowych?

Jak postąpić w sytuacji ustnych zapewnień pracownika jednego z salonu dużych sieci handlowych? Mały opis sytuacji jaka miała miejsce końcem kwietnia początkiem maja.

Pod koniec kwietnia zdecydowałem się na zakup telewizora w euro agd. Po wizytach w kilku placówkach zdecydowałem się na telewizor typu SMART TV, obsługa sklepów była uprzejma każdy z pracowników w salonach starał się przedstawić jak najlepiej swój zakres asortymentu. Jeden z pracowników z Wrocławskiego salonu zaprezentował mi SMART TV posiadający sterowanie głosem i gestem bardzo mi się spodobało sterowanie głosem. Sterowanie głosem można było aktywować poprzez wybranie w konfiguracji polecenia wywołującego \'\'smart tv\'\' lub \'\'hi tv\'\'. Kamerka jednak nie do końca mi się spodobała więc pracownik tego sklepu zaproponował mi inny model ue50f6500s twierdząc iż oba telewizory są identyczne identycznie działają pod względem sterowania głosem. Gdy zapytałem czy mogę zobaczyć owy telewizor pracownik odparł iż obecnie niema możliwości ponieważ owe telewizory są dostępne jedynie poprzez zamówienie w sklepie on-line. Zaufałem sprzedawcy i złożyłem zamówienie poprzez sklep internetowy w opcji raty z doradcą. Po otrzymaniu informacji o gotowym zamówieniu udałem się do sklepu w Świdnicy gdzie nieopodal mieszkam, spisałem umowę ratalną umówiłem się na dostawę sprzętu do domu. Niestety po podłączeniu telewizora i zaprogramowaniu go okazało się iż działa całkowicie inaczej niż to opisał sprzedawca w swoich zapewnieniach. Telewizor jest sterowany głosem ale tylko po naciśnięciu przycisku w pilocie i mówieniu do wbudowanego w nim mikrofonu a nie tak jak opisał to sprzedawca we Wrocławskim salonie, ponieważ telewizor miał być aktywowany słowami \'\'smart tv\'\' lub \'\'hi tv\'\'. Jestem zawiedziony i czuje się mocno oszukany ponieważ zakupiłem ten telewizor tylko dla tego iż sprzedawca zapewniał mnie iż posiada taką funkcje i zakupiłem go tylko dla tej funkcji. Nadal zależy mi na tej funkcji. Telewizor jest zafoliowany jedynie niezbędne rzeczy zostały rozpakowane takie jak kabel zasilający i pilot oraz śrubki do mocowania podstawy, telewizor działał na chwile by go przetestować i zaprogramować. Po zorientowaniu się iż to nie jest to co zostało mi zaprezentowane w sklepie powtórnie został zapakowany.

Co moge w takiej sytuacji zrobić, jakie mam prawa?

2013.5.26 22:59:14

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Jak postąpić w sytuacji ustnych zapewnień pracownika jednego z salonu dużych sieci handlowych?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika